Cukrzyca i Insulina

O 19 lat skraca się życie dziecka chorego na cukrzycę. Na całym świecie około 315 mln osób ma cukrzycę… nie ma wątpliwości, że mamy EPIDEMIĘ cukrzycy.

Nadwaga i otyłość u dzieci

Co roku w dramatycznym stopniu zwiększa się odsetek dzieci (i to coraz młodszych!), które cierpią na nadwagę bądź otyłość❗

CZŁOWIEK : Tarczyca i jej nadczynność

U kobiet gruczoł ten ulega okresowemu powiększeniu się w czasie ciąży i karmienia, a nawet w czasie krwawienia miesiączkowego.

5 ćwiczeń siłowych niezbędnych w planie treningowym piłkarzy…

Jeśli chodzi o piłkę nożną ( i nie tylko ) siła mięśniowa decyduje o jakości większości czynności sportowych.

Nie masz pomysłu na prezent ? – voucher na trening personalny

Bardzo często przed świętami, mamy problem jaki prezent podarować drugiej osobie. Gorączka zakupów trwa.

Zawsze masz „miejsce na mały deser”

Kiedy jesteś głodny – jesz. Kiedy nie potrzebujesz energii – nie jesz. Wydawałoby się szalenie proste ? to gdzie jest problem ?

Przeciętna osoba umiera w wieku 25 lat, a jest chowana w wieku 75 lat !

Dzisiaj bardziej motywacyjno-refleksyjnie, niż treningowo – technicznie – wzorowo

JAKI TRENING ? – TRENING PERSONALNY!

Im więcej możliwości tym większa niepewność przy dokonaniu wyboru ?

PRAWA ROTACJI

Pozycja bezpieczna i stabilna to podstawa do wykonania prawidłowo ćwiczenia

„GRILL SEZON” – START

W Polsce to już chyba święto narodowe „majówka – grillówka”

ILE POWTÓRZEŃ ?! 5-10-15…??

Najczęściej wygląda to tak… ile robisz ? 12 – lecę masę… stary masa to 6-10… 12-15 to rzeźba

ZASTÓJ TRENINGOWY – BRAK PROGRESU

Nieważne czy jesteś sportowcem czy trenujesz tylko dla siebie. Czy biegasz czy wyciskasz ciężary.

Budowa ciała pożądana przez większość mężczyzn !

MEZOMORFIK- ostatni z trzech podstawowych typów somatotypologicznych, pozwalających lepiej zrozumieć własny organizm oraz to, co się z nim dzieje.

Sylwetkowy wzór wielu kobiet – EKTOMORFIK

EKTOMORFIK – budowa ciała, która jest zapewne marzeniem wielu kobiet, ponieważ ten typ odznacza się naturalną szczupłością, długimi kończynami i smukłą linią ciała. Utrata kilogramów dla Ektomorfika to pestka

Endomorfik – odkryj swoje ciało

No i co. Ćwiczysz. Trenujesz. Biegasz. Podnosisz te wielkie ciężary na siłce… a efektów nadal nie widać?

Kolejna nieudana próba – dlaczego przegrywamy walkę z nadwagą?

Aby wyglądać pięknie potrzeba nie tylko dużej dawki motywacji własnej, ale również pomocy ze strony osób, które nas otaczają.

Złota siódemka: pamiętaj, zanim pójdziesz na siłownię!

Po długich pertraktacjach ze swoim ciałem i sumieniem wreszcie zdecydowaliśmy. Pójdziemy na siłownię. Przecież jeśli nie zrobimy tego dzisiaj to prawdopodobnie odłożymy to na zawsze.

Badania lekarskie przed rozpoczęciem treningów

Przed rozpoczęciem ćwiczeń, szczególnie po dłuższej przerwie powinniśmy wykonać szczegółowe badania lekarskie.

Trening podciągania Majora Armstronga

Poniższy program został opracowany przez Majora Charles’a Lewis’a Armstrong’a. Armstrong był żołnierzem Marines i opracował ten trening w celu pobicia światowego rekordu w liczbie podciągnięć na drążku.

Optymalna ilość treningów w tygodniu

Efekty treningowe zależą od częstotliwości i ilość wykonywanych treningów. Uważa się, że minimalną ilością treningów wykonywanych w mikrocyklu tygodniowym warunkujących przyrost wyników są dwie sesje.

Popraw swoją mobilność !! To podstawa prawidłowego treningu.

Normalna praca mięśni polega na ich kurczeniu i rozluźnieniu. Jeżeli zmuszamy mięśnie do ciągłej pracy bez odpoczynku to stają się one napięte i sztywne. Z czasem dochodzi do ich przykurczu.

6 popularnych mitów na temat odchudzania

Fitness pełen jest różnych przesądów i mitów. Często za odchudzanie biorą się ludzie, którzy niewiele mają wiedzy na temat swojego organizmu oraz specyfiki samych ćwiczeń.

Długość przerw odpoczynkowych podczas treningu o różnych celach

Przerwa odpoczynkowa między seriami jest tak samo ważnym parametrem treningowym jak obciążenie i liczba powtórzeń, jednak znacznie rzadziej kontrolowanym przez ćwiczących. Jej długość decyduje o stopniu restytucji organizmu przed podjęciem kolejnego wysiłku. Restytucja ta zależy oczywiście również od intensywności, która z kolei jest wynikiem liczby powtórzeń w serii i obciążenia.

Dlaczego warto korzystać z usług trenera personalnego?

Coraz bardziej popularne stają się usługi trenerów osobistych. Wśród wyższych kręgów posiadanie własnego trenera personalnego jest swoistą modą. Z drugiej strony wśród pozostałej części społeczeństwa nadal pokutuje myślenie, że jest to droga fanaberia i nie daje wymiernych rezultatów. Nic bardziej mylnego!

Instruktor Fitness – kupić ćwiczenia wideo czy zatrudnić na żywo?

Przychodzi taki czas, że postanawiamy zrobić coś ze sobą i zaczynamy szukać dla siebie odpowiedniej formy treningu fitness. Do wyboru mamy kupno ćwiczeń wideo i samotne trenowanie w domu, lub też wynajęcie instruktora fitness. Co lepsze?

Otyłość w Polsce – które mamy miejsce w Europie?

Otyłość w Polsce…. Otyłość i nadwaga definiowane są jako nieprawidłowa lub nadmierna akumulacja tkanki tłuszczowej, która może negatywnie wpływać na stan zdrowia.

Modelujące przysiady na dyskach sensomotorycznych z kettlebell

Szerokie biodra i zbyt obszerne pośladki to zmora wielu pań. Zgrabne nogi i biodra są oczekiwaniem większości. Warto pamiętać, że przy modelowaniu tej partii ciała pozbawienie tkanki tłuszczowej to nie wszystko.