ŻCYIE ZACZYNA SIĘ PO 40- STCE!

DODANE 27.04.2019


Jesteś po 40-stce? Mam dla Ciebie plan wprowadzenia kilku zmian, aby ŻYŁO się LEPIEJ!

1.PODNIEŚ TESTOSTERON

Image title


Po 30-stce poziom testosteronu zaczyna spadać w tempie mniej więcej 1% rocznie. 

Jak można zwiększyć produkcję tego hormonu?

Trzy razy w tygodniu zrób trening siłowy całego ciała! 

Martwy ciąg, przysiady to idealne ćwiczenia do uruchomienia w organizmie produkcję testosteronu!

2.ROZCIĄGAJ

Image title


Od minimum 20 lat siedzisz za biurkiem i zaczynasz odczuwać tego skutki. Oprócz „oponki”, która (niespodziewanie) urosła, a barki prawdopodobnie opadły jednocześnie „cofając” klatkę.

Jak przywrócić prawidłową „wyprostowaną” sylwetkę?

Do każdego treningu dodaj element rozciągania przykurczonych mięśni.

3.ŚPIJ TWARDO

Image title


Nawet jeśli masz w miarę komfortową sytuację zawodową i rodzinną, że nie musisz zarywać nocek, podwyższony po 40 roku życia poziom kortyzolu może Ci utrudnić zaśnięcie.

Zanim sięgniesz po leki nasenne, uzupełnij magnez (znajdziesz go w takich produktach jak kakao, orzechach lub w postaci suplementu).