BODY FLOW METHOD – TRENING

DODANE 28.01.2019

1.FLOW – jako element stanowiący fundament całej metody. Trening determinują trzy zasady ruchu: płynność, kontrola i precyzja. Jest on prowadzony głównie z wykorzystaniem obciążeniem własnego ciała, trening wzbogacany jest o narzędzia treningowe takie jak: rollery, klocki do yogi, magic rings czy gumy oporujące.

 2.DOBOWY ZEGAR BIOLOGICZNY – metoda opiera się na treningach odpowiadającym potrzebom ludzkiego organizmu w cyklu dobowym. Wraz z kolejnymi godzinami w ciągu dnia zmienia się poziom wydzielania hormonów, temperatura ciała czy wydajność układu krążenia i siła mięśniowa, co odczuwamy jako spadek energii czy zdolność do maksymalnej koncentracji. Zgodnie z biologicznym zegarem dobowym powstały treningi, które w zależności od pory dnia pozwolą się wyciszyć i rozluźnić, czy wręcz odwrotnie wykorzystać moment najlepszej koordynacji ruchowej na dynamiczne zajęcia angażujące całe ciało.

 3.BODY & MIND – koncepcja opiera się na możliwości odprężenia/relaksu oraz redukcji stresu, który towarzyszy nam każdego dnia poprzez ruch i aktywność fizyczną. Trening wykorzystujący pracę na świadomym oddechu a także ćwiczenia rozluźniające pozwoli utrzymać balans oraz harmonię pomiędzy umysłem a ciałem.